مدیر ورزشگاه شهرقدس پس از فاجعه: برای بازی استقلال-الغرافه مشکل برق نداریم، چمن هم خوب است

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

یوسف بخشی، مدیر ورزشگاه شهرقدس، درباره مشکل برق ورزشگاه برای بازی امشب استقلال-الغرافه به آنا گفته: «موضوعی که برای برق ورزشگاه ایجاد شده یک مشکل موقتی بوده که با حضور تکنیسین‌های متخصص حل شده و مشکلی برای بازی امروز نخواهیم داشت.»

بخشی درباره قطعی نور ورزشگاه در هنگام تمرین الغرافه و همچنین عدم ارائه خدمات پزشکی از سوی آمبولانس مستقر در ورزشگاه به دو کارگری که دچار سوختگی شده بودند، گفت: «تمرین تیم الغرافه هم زیر نور ورزشگاه برگزار شده و مشکلی که برای نور بوده خیلی زود رفع شده است. آن دو نفری هم که دچار سوختگی شده بودند در اختیار کادر درمان قرار گرفتند و خدا را شکر شرایط بهتری دارند. آمبولانس هم شرح وظایف دارد ولی هر دو نفر تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه در شرایط خوبی هستند.»

مدیر ورزشگاه شهر قدس در ادامه صحبت‌هایش، چمن ورزشگاه را هم بدون مشکل خواند: «برخلاف آنچه گفته شده کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهرقدس خوب است و کوچک‌ترین مشکلی در این زمینه نداریم. بازی روی زمین چمن ورزشگاه بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود. کیفیت زمین جوابگوی بازی دو تیم خواهد بود. از هواداران عزیز هم درخواست می کنیم تنها کسانی که بلیت خریده‌اند به ورزشگاه بیایند تا مشکلی نداشته باشیم.»

خبرهای بیشتر

پربیننده‌ترین ویدیوها

اقتصاد و بازار
۲۴ با فرداد فرحزاد
جهان‌نما
برنامه با کامبیز حسینی

شنیداری

پادکست‌ها