دوباره‌کاری در بازسازی استادیوم آزادی؛ در میانه کار همه‌چیز به سپاه واگذار شد!

چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۳

حسین طلا، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی امروز در جمع خبرنگاران گفت که از اردیبهشت ۱۴۰۳، روند بازسازی استادیوم آزادی به قرارگاه خاتم النبیا، بازوی اقتصادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده است.

این درحالی است که از تابستان سال گذشته، استادیوم آزادی توسط پیمانکار دیگری،‌ به یک کارگاه عمرانی بدل شده بود و عملیات تخریب و بازسازی،‌ نمایان بود و این وضعیت بارها مورد اعتراض باشگاه‌ها، بازیکنان و تماشاگران قرار گرفت.

اما تصاویری که امروز رسانه‌ها منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد ضلع غربی استادیوم که در سال گذشته، تخریب شده بود، همچنان به ویرانه شبیه است و دیگر بخش‌های استادیوم هم تخریب شده.

تخریب و بازسازی استادیوم آزادی، بهانه انتقال بازی‌های استقلال و پرسپولیس به استادیوم تختی در این فصل شده است؛ این ورزشگاه که فقط یک طرف سکوی تماشاگران دارد، ظرفیت به مراتب کمتری نسبت به استادیوم آزادی دارد. علاوه بر اینکه در یک منطقه کاملا نظامی در شرق تهران واقع شده است.

ممنوعیت حضور تماشاگران در استادیوم آزادی به دلیل تخریب و بازسازی درحالی است که رسانه‌های حکومتی مشغول تبلیغ «اجتماع صدهزار نفری خانوادگی حجاب» هستند که قرار است پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶:۳۰ با حضور خانواده ابراهیم رئیسی، در ورزشگاه ۱۰۰هزار نفری آزادی برپا شود.

خبرهای بیشتر

پربیننده‌ترین ویدیوها

خبرها
خبر ورزشی
جهان‌نما
خبرها

شنیداری

پادکست‌ها