جواد نکونام پس از شکست در اهواز و انتقادات: قول می‌دهم قهرمان شویم، دستیار خارجی هم می‌آید

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۱۲

جواد نکونام، سرمربی استقلال امروز در واکنش به انتقادات گسترده هواداران، قول قهرمانی داد: «بازیکنان و کادر خوبی داریم ولی برای رفع برخی کاستی‌ها برنامه داریم، یکی از آنها اضافه شدن دستیار خارجی به کادر فنی است. من به این بازیکنان ایمان دارم و قول می‌دهم قهرمان لیگ برتر می‌شویم.»

او در ادامه گفت: هیچ هدفی غیر از این نداریم و با تمام وجود پای این هدف می‌ایستیم. آنچه در این هفته‌های اخیر در تیم دیدم تلاش همه ارکان باشگاه برای رسیدن به این هدف است و چیزی که الان بیشتر از هر وقت دیگر نیاز داریم، حفظ آرامش تیم است.

سرمربی استقلال درباره اتفاقات فولادآره‌نا گفت: «همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که از شکست بیزارم و اتفاقات تلخی که در اهواز برای ما افتاد هم به تلخی این باخت اضافه کرد. امیدوارم صحنه‌هایی که ما در ورزشگاه دیدیم تکرار نشود.»

نکونام گفت: «ما راه طولانی و سختی پیش‌رو داریم، توقع هواداران از خودمان را هم می‌دانیم ولی از همه کسانی که استقلال را دوست دارند می‌خواهم برای موفقیت این تیم به ما کمک کنند.»

او درواکنش به اعتراضات هواداران استقلال گفت: «می‌دانم در هر صورتی و با هر شرایطی هوادار استقلال از ما برد می‌خواهد و حتی اگر آسمان سنگ هم ببارد، باخت را هضم نمی‌کند. چون خودم را قبل از بازیکن بودن و سرمربی شدن، هوادار این تیم می‌دانم همه ناراحتی‌ها درباره امتیاز از دست رفته در خوزستان و باخت در لیگ برتر پس از ۲۹ هفته را درک می‌کنم.»

نکونام گفت: «بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارم که همه توان خود را برای استقلال می‌گذارند. به آنها اطمینان و اعتقاد دارم و می‌دانم شایسته قهرمانی و درخشیدن در ایران و قاره آسیا هستند و برای هواداران دل و جان خود را می‌دهند.»

خبرهای بیشتر

پربیننده‌ترین ویدیوها

برنامه با کامبیز حسینی
جهان‌نما
سیاست با مراد ویسی
جهان‌نما

شنیداری

پادکست‌ها