نیروی انتظامی: برای نماینده سبزوار به دلیل سیلی زدن یک سرباز، قرار مجرمیت صادر شد

دوشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۱۷

حسین رحیمی رییس نیروی انتظامی تهران اعلام کرد برای علی‌اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به دلیل سیل‌زدن یک سرباز در سه مورد قرار مجرمیت صادر شده است.

عنابستانی سوم بهمن ماه گذشته بعد از عبور از خط ویژه با یک سرباز وظیفه درگیر شد و به او سیلی زد

رییس پلیس تهران: برای نماینده‌ای که به سرباز سیلی زد سه مورد قرار مجرمیت صادر شد

حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، روز دوشنبه به ایسنا گفت برای علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مجلس که به سرباز راهور سیلی زد، در سه مورد قرار مجرمیت صادر شده است.

رحیمی همچنین درباره طولانی شدن روند رسیدگی به این پرونده گفت این موضوع «در اختیار پلیس» نیست، اما نیروی انتظامی همچنان «پیگیر احقاق حق مامور خود» است.

همچنین به گفته کمال هادیانفر، رییس پلیس راهور ناجا، «کیفرخواست به دادگاه رفته است.»

بهمن‌ماه سال گذشته انتشار تصاویر ویدیویی برخورد علی‌اسغر عنابستانی، نماینده سبزوار، با سرباز وظیفه‌ای در مرکز شهر تهران که جلوی عبور خودروی این نماینده از «خط ویژه» اتوبوس‌ها را گرفته بود، با واکنش گسترده در رسانه‌های اجتماعی مواجه شد.

پس از انتشار عمومی جزییات این پرونده، مقام‌های انتظامی از رسیدگی به آن خبر داده و گفته بودند: «مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملا کفایت می‌کند.»

با این حال عنابستانی با تکذیب گزارش‌ها مدعی شد خودش مورد هجمه فیزیکی با باتوم از سوی این سرباز قرار گرفته است. او اواسط فروردین نیز اعلام کرد از نیروی انتظامی و این سرباز شکایت کرده است.

پیش از این روزنامه همدلی گزارش داده بود که پس از روی دادن این ماجرا، سرباز اکبری به واحد خشکشویی پلیس منتقل شد؛ گزارشی که پلیس آن را رد کرده است.


خبرهای بیشتر

پربیننده‌ترین ویدیوها

جهان‌نما
خبرها
جهان‌نما
چند چند

شنیداری

پادکست‌ها